Děkujeme za pochopení.
B16o75h61u48m52i94l 38M48i83c50h53a94l
To jako myslíte, že dát na trať Praha-Brno polovinu rychlíků s dvojnásobným počtem vozů bude zlepšení? Pro cestující jistě ne. Místo hodinového taktu dostanete dvouhodinový.
Kromě toho se vám takový vlak nevejde do nádraží, rozhodně ne k perónu většiny stanic. Nemáme nádraží dimenzované na vlaky amerického typu - i když ty jsou impozantní, ale u nás se to nikam nevejde.
Z78d29e38n23ě86k 47Z89a48v62a13d17i78l
Popsaný problém platí spíš pro železniční dopravu - za komunistů byly nákladní vlaky standardně o 50 ti vozech. Dnes mají často jen do 30 ti vozů.
Propustnost tratí je nyní ve všední dny výrazně menší - k vůli velkému počtu rychlíků na páteřních tratích.
V neposlední řadě je to ale také problém spolehlivosti a cenové politiky železniční dopravy, kterou si dnes mohou dovolit využívat jen kontejnerové a velké firmy, které mají nasmlouvané speciální ceny o kterých si může běžný zákazník jen snít. Pro normální podnikatele je železniční doprava příliš nespolehlivá a drahá.
I57v52a23n 89M75a91r32e72k
Karma pane Fryči . . . . . Podstatné ale je, co na to "Brusel" a nejen na diesly pod trolejí, ale i o tisícovkách kamionů permanentně blokujících komunikace. . . . Snad to "vyřeší" Euro4?
- Počet článků 21
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 476x