Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jako myslíte, že dát na trať Praha-Brno polovinu rychlíků s dvojnásobným počtem vozů bude zlepšení? Pro cestující jistě ne. Místo hodinového taktu dostanete dvouhodinový.

Kromě toho se vám takový vlak nevejde do nádraží, rozhodně ne k perónu většiny stanic. Nemáme nádraží dimenzované na vlaky amerického typu - i když ty jsou impozantní, ale u nás se to nikam nevejde.

1 2
možnosti

Popsaný problém platí spíš pro železniční dopravu - za komunistů byly nákladní vlaky standardně o 50 ti vozech. Dnes mají často jen do 30 ti vozů.

Propustnost tratí je nyní ve všední dny výrazně menší - k vůli velkému počtu rychlíků na páteřních tratích.

V neposlední řadě je to ale také problém spolehlivosti a cenové politiky železniční dopravy, kterou si dnes mohou dovolit využívat jen kontejnerové a velké firmy, které mají nasmlouvané speciální ceny o kterých si může běžný zákazník jen snít. Pro normální podnikatele je železniční doprava příliš nespolehlivá a drahá.

;-(;-(;-(

1 0
možnosti
Foto

I64v34a28n 55M73a67r37e86k

11. 10. 2020 20:50

Karma pane Fryči R^[>-]. . . . . Podstatné ale je, co na to "Brusel" a nejen na diesly pod trolejí, ale i o tisícovkách kamionů permanentně blokujících komunikace. . . . Snad to "vyřeší" Euro4? ;-D;-(Rv

1 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 476x
Podnikatel v oblasti strojírenské výroby. Předseda Krajské rady SČK Trikolóra, předseda odborné komise doprava

Seznam rubrik