Děkujeme za pochopení.
M88a30r66e30k 28Š40t17ě41t23k52a
Samozřejmě že to je pouze o selhání lidského faktoru. Např. zmíněná trať vedoucí přes Lázně Kynžvart je vybavena nejmodernějším zabezpečovacím zařízením (ESA), které se na našich železnicích používá. A zmíněné investice do modernizace? Podobný tunel jako v oblasti silniční dopravy, opravy a rekonstrukce, stále ty samé firmy a jak se tvoří rozpočty, to snad ani nemusím popisovat. Rušení tratí? I k tomu samozřejmě pomalu a potichoučku dochází, navíc při každé modernizaci se ve stanicích ruší velké množství kolejí, takže se kapacita tratí stále snižuje.
I75v80a87n 69M30a58r61e21k
Naprostý souhlas pane Štětko. Konkrétně u nás na trati č. 341 se z žst. staly po "modernizaci" za drahé peníze pouhopouhé výhybny se dvěma kolejemi. Zářným příkladem toho je žst Uherský Brod, kde není možné bez přestavování vykřižování pouhých tří vlaků.
I25v21a50n 44M44a71r32e80k
Včera jsem měl možnost jako bývalý fíra projet se na lokomotivě z českého Horního Lidče do slovenské Tepličky a zpět, Jediný problém, který jsem zaznamenal, bylo vzpouzející se zab, zařízení na lokomotivě, konkrétně tzv,Mirel, kvůli němu jsme zůstali stát paradoxně v největším stoupání.
Mám dojem, že některé dnešní "výhody" na mašině jsou strojvedoucímu spíš na obtíž. Ne nadarmo se říká "v jednoduchosti je krása".
I68v28a86n 81M78a67r24e14k
Pro zajímavost fíra musí sledovat monitor v řídícím pultu lokomotivy, komunikovat prostřednictvím vysílačky s výpravčím stanice, kterou bude projíždět, sledovat údaje na tabletu. . . . . Takže na dodržování kdysi pověstného hesla, které skvělo na výjezdu každého depa "Nespouštěj oči z trati" mu toho moc nezbývá?
- Počet článků 21
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 476x